uppdatering,

min kärlek har nyss stuckit hem. så nu ska jag sätta mig och fortsätta plugga, det blir förmodligen sthlm till helgen troots allt, vet inte om jag ska skratta eller gråta,hade andra planer just då..... de ska alltid bli dubbelbokningar för mig, så j*vla typiskt. men det kommer bli mycket uppdateringar i sthlm iallafall och såklart fett med bilder :-) har inte hänt så mycket annars. veckan är snart slut och biologi delarna gjorda idag, fett skönt! nu ska jag springa ut med min hund innan jag ska plugga. puss och kram

ah förresten ni kanske ser att ja har ny header, försöker fixa med den så det blir väl snart bra.. var trött på den andra, men vi får se. :-) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0