förlåtförlåtförlåt

förlåt för jag inte hunnit med att blogga. tiden har gått så snabbt och dagarna väldigt fort denna veckan, men jag är super trött idag och skriver bara lite snabbt vad jag gjort, igår var jag och grillade i barsebäck med lite söta folk, idag ska jag bara ta det lugnt med min kära pojkvän,ville försöka få ut han till malmö & hansa men det kommer förmodligen inte på frågan,dessutom är klockan snart fyra så inte så väldans lönt. och jag saknar min pappa väldigt mycket redan. nä nu ska jag gå och ta på mig något skönt och slänga mig i soffan i väntan på calle, ska hinna med att gå ner och sola idag också, även plugga & städa lite. hör av mig lite senare, pussar

bilder finns på facebook

Kommentarer
Postat av: Kajsa

fin blogg ^^

2010-05-02 @ 17:05:36
URL: http://caisalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0