31/5

godmiddag? har inte bloggat på ett tag. har verkligen inte hunnit. helgen har gått fruktansvärt snabbt, mors dag och mammas födelsedag igår. denna veckan måste jag verkligen plugga i princip hela veckan! har super mycket nu sista veckan. :( jag handlade min new era keps i fredags, även en söt tröja från bikbok. mina paljettshorts är slut överallt :( och jeansen var inte lika fina som i onsdags.. SUCK!

GLÖM INTE!
10% på allt inne på H&M
nästsista dagen då nelly har gratis frakt
och det bästa av allt TOPSHOP + KATE MOSS

jag har avslutnings middag på onsdag och jag vet inte vad jag ska ha på mig... får nog ut och shoppa med mamma på tisdag(?) jag hör av mig ikväll jag LOVAR. ni får ha en super dag, vädret har blivit lite bättre. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka dagar är det 10% på hm ?

2010-05-31 @ 16:52:33
Postat av: cazandra

vet faktiskt inte. tror ett tag fick ett sms om de :)

2010-06-01 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0