random inlägg

hej, vet att jag inte hört av mig på hela helgen, men har faktiskt blivit bättre på de :-)
har gjort en massa roligt,fast dock inträffat lite mindre roliga saker, saker som faktiskt inte alls är roliga. så jag skriver lite kortfattat om min helg fredag mysdag i malmö sen tillbringade jag kvällen med krisitna,kevin och calle. de stack vid halv 6,SEN NATT/MORGON. lördag var jag i stp drygt hela dagen, och chillkrök hos robin på kvällen, vi stack även till några fjortisar mot min och gurras vilja dock.. hem vid 2 sen till kristina, kom hem drygt 3. idag har jag absolut inte gjort någonting möblerat om på mitt rum och hjälpt mamma lite,tagit de lugnt! kändes som jag verkligen behövde de. ska snart sova och har min lover i telefonen :-) ska vara lite social och kolla resa med han nu.. inte för jag tror att vi någon gång kommer få tummen ur rumpan,men man kan alltid hoppas och drömma sig bort lite när man kollar på hotell och sådant.
på tal om resa så stannar jag 3-5 veckor i makedonien till sommar, kommer även bli åhus, göteborg stlm osv :-) sommaren 2010 ska slå allt.



jag är förälskad i dessa leggingsen så jädra snygga!!!! www.chicy.se
man ser inte så mycket på denna bilden men de är svarta leggings av något speciellt material vet faktiskt inte vilket, och på sidorna är det "spets" super snygga!

nej nu ska jag va social, puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du och calle ska resa tillsammans !

2010-03-15 @ 15:16:57
Postat av: FELICIA

jätte bra blogg :)

2010-03-17 @ 18:32:35
URL: http://bfelicia.blogg.se/
Postat av: cazandra

anonym: varför skulle vi inte kunna resa tillsammans?

/c

2010-03-18 @ 09:37:21
Postat av: cazandra

felicia: tack så mycket :-)

/c

2010-03-18 @ 09:37:47
Postat av: FELICIA

aa gör så :D

2010-03-18 @ 18:10:29
URL: http://bfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0