evighet sen,

nu var det ett bra tag sen, lovet har börjat och allt har varit super, tills idag.. har tyvärr haft utegångsförbud idag, men eftersom min mamma är så snäll fick louise och felix komma hit, sweet. lovet har fått en grym start, och imorgon blir det staffanstorp och sådant sött, cajsa joinar mig, ska även ta en shoppingtur med henne i stan.

har bokat tid för mitt hår nu också, 9onde färgas det, förhoppningsvis behövs de 2gnr till innan det blir blondt,vi får hålla tummarna på att vi slipper slita på håret så pass.. har även bokat tid för håltagning i öronen :-o vet inte varför kände bara för att ta tillbaka dom hålen jag haft innan,så de blir väl så. har fått tid på torsdag :-) nu har ni fått lite information om alla mina tider jag måste passa osv, lovar att skriva lite mer nu dagligen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0