'

lugn dag.
dagen brjade att jag fick gå upp tidagre än vanligt :-( till fransmöller vid halv 9 stanna där till 12, sen kom calle, hem till kristina åt och sånt där, vid 2 stacck vi hem till mig (jag & calle) gjorde inget speciellt till klockan 6 träning och så, och nu har han nyss stuckit. mysig dag, väldigt lugn iallafall.
fredag imorgon och de gillar allt och alla!
det blir en runda i malmö med kristina,kevin,calle. förhoppningsvis lagar dom en romantisk middag till oss senare... eller ja vi hoppas på de!!

nu ska jag kila och lägga mig, här kommer några av bilderna från eldinas kamera :-D ENJOY, puss











sexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxy



pallar inte lägga in fler nu, kanske kommer senare pusssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

en liten fråga :P vad använder du för foundation? :P

2010-03-20 @ 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0