13/6

nu har jag varit sämst på att uppdatera IGEN. men helgen har gått fruktansvärt snabbt och det har hänt en massvis olika roliga saker :) idag har jag tillägnat hela dagen i malmö med filippa blev en fin långklänning från zara och en tröja från gina tricot, bilder kommer sen jag lovar! ska bli lite bättre på att uppdatera nu även fast det är lov. :)
Bilder sedan helgen finns på facebook @Cazandra Kungen Engdahl
hör förmodligen av mig lite senare, blir inte så väldigt mycket uppdatering eftersom min skoldator är tillbaka lämnad till skolan och min egen har massvis av virus. men så fort det är klart blir det mer uppdatering.
PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Anonym

14/6 annars?? haha:)

2010-06-15 @ 16:35:34
Postat av: anna kristina

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH

SÅ BALL du skrev fel datum

2010-06-18 @ 19:38:51
Postat av: Anonym

daaaaaaaaaaaaaaaax attt uppdatera!!!!!!!!

2010-07-31 @ 14:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0