snabbinlägg nu, kommer igen senare

ska bara blogga lite snabbt innan jag gör lite saker som verkligen är behövande. kom nyss hem från morfar, han har fyllt år så släkten har varit där och ätit osv, nu pratar jag med calle, och ska snart rniga nikk. kristina kommer nog också en sväng, imorgon = skola, det är verkligen det drygaste som finns.. men men jag ska väl försöka komma upp och åka till skolan, nu kommer mamma för jag ska hjälpa henne med lite saker, hehe. jag LOVAR att blogga minst en gång till innan jag ska nanna ikväll, puss på er

Kommentarer
Postat av: kajsa

du LOVADE .. tydligen inte.. :/

2010-01-08 @ 18:19:16
Postat av: cazandra

kajsa - hahaha.. inte lätt..

2010-01-10 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0