lite smått uppdatering

torsdag - tränade & var i skolan, hände inte så mycket.. var tvungen att plugga en massa :-( buhu!

fredag - skolan, kvart över tre kom mammi och hämtade mej sen åkte vi till centersyd en runda. kom hem vi 5, åt och sånt sen var jag tvungen att snabbt kila ner till min samling, 24-13 bannemej!! grym match tjejer. efter det kom lite gulligt folk och gjore mig sällskap. somnade vid 12-1 ungefär var jätte trött.
 
här kommer bild på vad jag köpte :-D

man ser inte så bra, men sportstrumpor från stadium, också niketröja därifrån, "värmetröja" också stadium.
extremt snygga tights från ginatricot 199:-
kommer fler bilder med tightsen när dom är på med en liten snygg outfit senare i veckan.

lördag: vaknade ganska sent, vid 12 körde mamma mig och emelie till Lund, där vi skulle på öppethus på Polhem. Vet inte riktigt var jag ska gå men är jätte sugen på frisör-polhem, men inte säker ännu vi får se. jag och emelie ska också skugga i veckan, vet bara inte när. men efter polhem gick vi och tog en underbar fika på espresso house, och sen åkte vi vidare till nova där vi träffade mamma. även lite annat folk.

sen stack vi hem till mej, och sen vidare till lödde vid 10. sen blev de en komplicerad natt, vi var iaf hemma vid halv 6 - 6. sen somnade vi gott :-D hade inte med mej kameran så blev inte så mycket bilder :-(


detta hade mammi hittat till mej,
pälsjacka, skepparkavaj eller vad de heter.
skit snygg blå skjorta till jeans, och en kofta från ginatricot :-D åhh vad man kan älska sin mamma ibland.

det var allt för mej just nu, det kommer fler bilder & inlägg senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0