jäääätte sämst uppdatering

jag lovar lovar lovar att skärpa mig efter lovet. detta är katastrof,  har inte uppdaterat sen den tredje, dåligt av mig. menmen, den fjärde åkte jag till louise stannade där hela kvällen typ, vid 11 stack jag till lödde och träffade calle, sen begav jag mig hemåt :-)

igår: fixade bilen & hjälpte mamma lite, sen stack jag till centersyd träffade louise där, var där en stund sen hem och kolla ghost whisperer med louise :-D världens bästa serie.. efter prison. älska den! :) vi har bara andre boxen kvar nu förfan :-) åkte hem samtidigt som iförrigår och träffade även calle & oliee då, sen kom mamma och hämtade mig.

idag: vaknade vid 10 hjälpte mamma sen vid 1 körde hon mig till lund, vi hämtade upp nicole och körde till arenan, där jag & nicole vimsade utam att veta var man kom till b - hallen, skämmigt... aaaa! kollade på calles match osv, sen kom mamma och hämta oss körde in om mc, hahahah sen slutade batteriet i vår bil fungera :-o så vi satt oss och åt mat i bilen, sen kom blablabla folk och hjälpte mmamma osv INGET NÖDVÄNDIGT. kom hem här, sen vid 7 kom calle hit, och nu har han nästan precis åkt, gullit va? :-) hehe nu står jag och nikk i badrummet och fixar oss, vi ska snart sova.. måste vänja oss vid skolan nu :-( RIKTIGT HEMSKT & PLÅGSAMT. usch, butbut vad ska man göra.

det kommer väl bilder imorgon tror jag även en uppdatering. ska bara plugga imorgon och leka med nicole. sen ska jag även på kalas hos min morfar & träna.. heheh nu fick ni en lång uppdatering NJUT!


Kommentarer
Postat av: ÄNTLIGEN

........

2010-01-07 @ 14:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0