info om helgen,

ni fick ju ett gulligt inlägg från espresso house med elin, efter det stack jag hem och träffade kristina. lite senare åkte jag till wille med make & ville åt pizza osv, :-) en väldigt trevlig kväll.

lördag - gjorde inte så mycket på dagen, träffade kristina en stund senare kom calle, slingade hans hår, blev faktiskt väldigt bra (y), vid 8 kom kristina & fredrik förbi, och sen blev det att dom alla 3 stannade här till halv 2, en riktigt mysig kväll faktiskt :-)

söndag - match i mörrum kl 10. upp vid 7, riktigt drygt må jag säga. men vi spelade ändå hyfsat bra, förlust tyvärr. och nu orkar jag verkligen inte blogga mer. men har absolut inte gjort något nödvändigt alls idag, mer än sovit.

blev inte så mycket bilder från helgen, måste bli bättre på det faktiskt ..

http://www.youtube.com/watch?v=CuDqHtAR6L8'

victor skickade denna låten till mig, och den beskriver ganska bra läget just nu.
känns jobbigt och gå igenom samma visa en gång till, menmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0