helgupppdate

har nog inte skrattar såhär mycket på riktigt länge :-D men här kommer en helgupdate, hehe, och ursäkta för jag är så dålig på att uppdatera på helgen, (y)

fredag: skolan och så först, vårt schema är ändrat så vi slutade 15.15, sååå hemskt. träffade wille, makee och ville en stund. senare kom louise och hämtade mej åkte till bjärred och sen stannade jag där. :-D mysigt!

lördag: åkte hem, spelade match vid 12 i helgsingborg. vann med en boll (y) gött tjejer. hemma igen vid 3, kollade bellas match. senare till kristina, och där hände en massa, kändes som vi var överallt, kävlinge, lödde, malmö, lund :-D en mycket trevlig kväll. sen sov jag hos kristina :-D kommer en video sen, när kirsitna vart utflippad. hahahaha helt sjukligt var de :-D gick och "la" oss vid halv 6.

söndag: "vaknade" ganska sent, hahah dock inte sovit ett skvatt av olika själ hahahah.. men åt frukost och sånt, sen kilade jag hemmåt. en stund efter jag kommit hem kom kristina igen, gick ut en snabbis och fixade lite, sen hem och direkt in i duschen. en stund efter de kom wille & makee och vi beställde pizza, och nu har jag inte kommit så mycket längre, wille & makee är här träffade nyss ngn amanda och simon.. haha vid 9 ska dom hem och då ska jag ta mej ett långt och mysigt bad med ansiktsmask :-D mMm, och även ett långt telefonsamtal med nikk! det var allt för mej idag :-D antigen hörs vi senare ikväll om jag ska lägga in videoinlägget annars kommer de imorgon :-D puss på er, hoppas ni haft en bra helg :-D

och juste, torsdag glömde jag ju. var på makedonsk nyår, ohdet gick jätte bra, sen kväll men riktigt roligt :-D jag lovar er ett videoinlägg där med haha och här kommer några bilder sen torsdagen och nyårn.



makedonsk dans hah (?)



jag och alle

orkar inte lägga in fler nu, ni får nöja er med dom 2, senare ikväll eller imorgon kommer dom två videoinläggen jag lovade er. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0