hatar rubriker

har inte bloggat sen torsdags? skolan i fredags.

fredag: stack till skolan på morgonen som man brukar, skit tråkigt. slutade vid 2 hem äta och så, sen tränade jag, på kvällen träffade jag wille & company, hade riktig mensvärk så orkade absolut inte göra något ansträngande vi spelade väl fifa mesta dels av kvällen :-) mysig fredag.

lördag: vaknade hyfsat tidigt, upp & fixade mej och så, sen match på korsbacka, efter matchen följde calle och mogren med mej hem.. gjorde inget speciellt med dom, lite tv & fifa. vid 6(?) stack mogren och calle stannade till åtta typ? mysigt. efter det stack jag till kristina, tog ett skönt bad & åt. sen kom wille, makee & ville och underhöll oss. :-D

idag (söndag): blev match idag också, OCH VINST BANNEMIG, inte ofta det hädner ska jag säga er, men nu för en gångs skull. tina wille & makee kom dit och kollade så stod och snackade med dom ett tag eftre matchen, sen körde pappi mig & kristina till lödde så vi kunde kolla calles match, vilket inte gick lika bra... hehe, dom förlorade alltså, nu har jag nyss ätit & ska ut en sväng med tilda, vet inte om jag drar mig hem till kristina eller så kryper jag väl ner i min över mysiga säng, för det är stört kallt ute!! inte nice, imorgon är de skola som vanligt ser verkligen inte framemot denna veckan..... HATE HATE HATE, nej nu ska jag ut med min hund, vi hörs imorgon.

vet att jag är super dålig på att uppdatera, och hehe håller inte riktigt vad jag lovade i det tidigare inlägget, men jag ska verkligen skärpa mig nu när skolan är igång. :-D puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0