ganska seg update, like always

hej snyggingar, jätte bull update, men ni börjar väl vänja er nu? huh? ska börja bli bättre..
2 januari:
igår hände inte så mycket vaknade hyfsat sent spelade fifa med gamla godingar till 5, vid 6 tiden stack jag till louise och blev där till runt 10. vid 10 tiden kom wille ochc spelade fifa med mig hela kvällen, känns som jag börjar bli skit bra på de haha.

idag:
vaknade vid 10, följde med mamma till nova, sen in på skult mamma hade beställt tid till mig såklart, så färgade jag håret, eller slingade det. för jag ska bli blond nu, så man får ta det i perioder så jag slipper tappa håret, så vi färgade de så det blev ljusare nu, alltså inte svart, väldiigt skönt! är väl lite melerat nu, ljusbrunt med lite olika slingor kan man väl säga? helt okej. trodde det skulle bli organget. men om 2månader ska jag färga om de och sen ska jag hålla på så 4 gånger tills min gamla hårfärg är klar, alltså den blonda! jag är verkligen trött på den svarta/mörkbruna färgen. till sommaren är det bara blondt som gäller. efter nova åt jag på mc med mutti väldigt onyttigt men gott. sen hem fixa och så spela lite fifa, stack ut och snackade med en goding. vid 7 tiden stack jag till nataly och nu har jag precis kommit hem. ska spela lite fifa nu eller sticka till wille och company. jag hör av mig imorgon med en bild på mitt nya hår. jag klippte de också btw, ;-8 arh! riktigt mycket........ så nu är de kort!

Kommentarer
Postat av: NATALIE

lite fler updats tack!

2010-01-04 @ 20:00:16
Postat av: melina

lite fler updats tack!

<3<3

2010-01-04 @ 20:17:27
Postat av: rosemarie

SÖTNOOOS! :)<3

2010-01-05 @ 00:21:16
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: vadddå ska börja bli lite bättre.. ?

make that happend om du själv skirver det

2010-01-06 @ 00:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0