dagen efter nyår, 2010

hej allt gulligt folk och gott nytt år :-)dagen efter är lite knas är jätte trött, komm knappt i säng. dagen började väl bra, men slutade lite sämre åt kvällen, men detta var lätt MIN BÄSTA NYÅR. skriver lite mera sen, ör simon & alle är fortfarande kvar, ska nog fortsätta chilla med dom hela kvällen, elr ska jag hem till kristina har inte bersämt mig riktigt, men jag hör av mig senare. här kommer lite bilder sen igår,  :-)


bild innan vi stack.


världens bästa vän. inte speciellt snygg bild, men men

ah jag orkar verkligen inte lägga upp fler bilder, men jag har haft en riktigt sjuk men bra nyår :-D
eller iaf början får vi väl säga HHAHAHAHAHAHAHA.. gott nytt år, :-)

2009 2010 ♥


Kommentarer
Postat av: -

Gått nytt år!!

Älska din blogg ^^,

2010-01-02 @ 01:56:01
URL: http://minlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0