ett tag sen,

förlåt förlåt förlåt förlåt ..... igen

men idag var det iallafall första dagen jag gick till skolan, gick ändå hyfsat bra, men har ganska mycket att ta igen sen förra veckan tyvärr. så jag har suttit med matte och spanska hela dagen, usch! har även två prov imorgon (fredag) såå det blir bara en massa plugg både idag och imorgon. sen måste jag ju påpeka att jag tror jag har världens gulligaste pojkvän, hihi! fick ett fantastiskt fint halsband och en ring i alla hjärtans dag. kan man vara gulligare? skulle inte tro det. på tal om helt annat så har jag dm imorgon vet dock inte om jag ska spela men vi får iallafall hoppas att de går bra för oss, så bara säg till att hålla tummarna.

annars rullar väl allting på som vanligt, ska bli skönt med sportlov nu minsann.
nej nu ska jag fortsätta plugga, kommer förmodligen uppdatera lite mer nu när jag inte är sjuk och när lovet kommit igång, det blir iaf danmark på måndag tror jag? sen spa med kristina i tylösand 2 dagar (trorjag?) kommer iallfall bli ett super lov och det kan jag garantera.

här får ni en gullig bild på calle, faktiskt nytagen till min och linns bild uppgift idag.


Kommentarer
Postat av: karoline

Bra att du kommit igång igen så jag har nått att följa!"

2010-02-17 @ 20:52:16
URL: http://karolinesvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite outfits och mode. diggar din stil

2010-02-18 @ 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0