ett inlägg ska innefatta en underbar vecka

Först måste jag börja med att säga förlåt .... ännu en gång, för jag inte uppdaterat på hela veckan, men har haft så mycket att göra så har helt enkelt inte haft tid :-)
det har varit en underbar vecka. känns dock som att jag har hunnit med så lite? :'| en vecka till hade jag inte suttit fel.

Tror inte det är så värst intressant och läsa vad jag gjort dag för dag på lovet, men lite gott och blandat har de varit, lite shopping, lite fester, MYCKET underbart folk och extremt mycket av världens gulligaste pojkvän.

Måste dock säga att idag har varit sån ångest dag, man har bara tänkt på att de är back to school imorgon och de leder inte en på bra tankar kan jag säga... Min dator är fortfarande sönder, men får tillbaka skoldatorn imorgon, så det blir väl FÖRHOPPNINGSVIS mer bloggning då, :-) kan inte lova något... hihi! har därför inte några bilder på denna datorn, men dom kommer väl troligtvis snart!


äntligen 19 :-) grattis bella
får bli en bild på henne för jag vet att hon sitter i Egypten och läser min blogg just nu.
Haha, jag hör av mig imorgon för jag har en liten filur som får sammanbrott i telefonen, puss


Kommentarer
Postat av: melinaaaaa

äntligen ett inlägg :)



grattis bella ! :-)<3

2010-03-01 @ 22:31:50
Postat av: linnea andersen

sjukt fin blogg! (:

2010-03-03 @ 08:24:13
URL: http://emilianolinneovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

hört att du ska ha fest

2010-03-05 @ 15:02:24
Postat av: cazandra

tack melina

2010-03-08 @ 21:59:38
Postat av: Anonym

/bella

2010-03-08 @ 21:59:47
Postat av: cazandra

tack linnea, din också

2010-03-08 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0