snabbt inlägg innan work.

dagen igår var ganska dryg,men hade ändå kul med cajsa&calle,hade typ ångest visste inte vad vi skulle göra riktigt.

vaknade för en timme sen ungefär,mår lite halv kass.. skulle egentligen på provfottning i malmö idag,men känns inte som jag orkar det,har lite saker jag måste reda ut först,så jag sticker dit nästa fredag istället. :-) fick också hem en över hög räkning idag,så jag ska sticka ner och jobba nu snart, 12-4 drygt som f*n.
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer,men vi får se vad som händer, min saknade älskling kristina korman kommer hem ååååh känns som en hel j*vla evighet sen.

det blev lite shopping i veckan också, handlade en sjal den man ser lite på bilden, leopard från topshop, även två olika ringar dödskallen från glitter handlade pappi till mig,sen en stor från gina dunder snygga. handlade även ett par tights och självklart min gul utan sol, :-) jag hör av mig sen,har en fett nice dag i solen nu! puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0