sjuk helg

hejsan, ursäkta att jag inte uppdaterat på evigheter. men iallafall fredag hände inte så jätte mycket mös med min pojke hela dagen,på kvällen stack jag till fillippa med krisitna och tova även william och ville också. väldigt trevligt. lördag centersyd med wille,kristina,kevin,ville byggde på mina naglar nnu äntligen och på kvällen blev det fest hos calle. mycket mycket trevligt. sen kommer den dära dagen jag egentligen inte vill minnas men söndag vaknade väldigt sent trots allt gav jag mig ut med wille, ville och kristina, tyvärr slutade de inte så väldigt bra, det blev en rejälkrock, och för min del slutade det på sjukhuset, så idag (måndag) har jag i princip precis kommit hem. har alltså fått en hjärnskakning och en inre blödning i huvudet förhoppningsvis är jag snart på fötterna igen, inte så skönt att ligga fastspänd i 8h utan toa, mat, vatten men det fixade sig. blir tillbaka till sjukhuset på torsdag, just nu har jag inte så mycket mer att skriva om. kommer nog bli hyfsat segt med inlägg denna veckan. men vi får se. peace


här får bli en liten bild på mig oh min syster som små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0