när man har brist på liv :-)

nu ska ni äntligen få veta lite,47 frågor om mig
1. Hur mycket pengar har du på din mobil?  ehm abenomang
2. Har du haft sex den närmsta veckan? -  ja.

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? calle
4. Hur lång är du? - 1.59 kanske?
5. Vilken är den senaste filmen du sett? -
 greys and anatomy (serierna)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - från ludde: har saknat dig <3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - båda två

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - gifta

9. När såg du senast din mamma? - nyss

10. Är du kär? - ja absolut
11. Veckans babe? - blir absolut cajjan!

12. När vaknade du idag? - 7
13. Vilken är din favoritplats ?  har många, men favvis är i calles famn

14. Vilken plats föredrar du minst? - simma där det finns fiskar och hajar :-o
15. Vart tror du att du befinner dig om 10år? - inte den blekaste,men förmodligen har jag fått en bra utbildning,startat min egen frisör salong osv.
16. Hur stor är din säng? - tillräckligt stor för 5st........ haha nä men för 2.

17. Vad sover du i? - t-shirt och trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 3st
19. Var bor du? - kävlinge
20. Tycker du om kinamat? - absolut

21. Tycker du om kaffe? - nä.. bara med mycket socker i
22. Vad dricker du helst till frukost? - ingenting?

23. Kan du spela poker? - nä :(
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? -
 japp
25. Vill du ha barn? - när jag blir äldre så ja!
26. Kan du några andra språk än svenska? -
 engelska,lite makedonska & spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? - ja,och vill aldrig göra om de.

28. Föredrar du havet eller en bassäng? -
havet UTAN fiskar!
30. Äger du värdefulla smycken? - Jadå
31. Kan du rulla med tungan? - nä, tror inte det.
32. Vem är den roligaste människan du känner? knasigaste = tina. roligaste = adde.
33. Vad har du för ringsignal? - iphones ringsignal.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - ja mamma har sparat

35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? - en t-shirt
36. Kan du byta olja på bilen? - motorer? bilar? oljor? bensin? NÄÄ
37. Vilken var den senaste boken du läste? - twilight

38. Dansar du i bilen? -
ja med bra musik
39. Brukar du duscha ensam? - nja, ibland :)

40. Piercing? -
öron,navel,tunga
41. Har du någon tatuering? - nä,men vill ha vid handleden (kewlarsjäl)

42. Har du provat droger? - nej

43  Rökt eller snusat? - har testat båda.

44. Har du pojkvän eller flickvän? -
 ja, en underbar sådan.
45. Vad är ditt mobil nummer? - 07358502**
46. Vad ska du göra ikväll? - det är ganska sent,så prata med calle och sova.
47. Har du några syskon? - 1 stora syster

                                                               saknar mitt hår faktiskt.

Kommentarer
Postat av: cajsa :)

cazandra du är längre än 1.59 ;)

jag är 163 och du är längre än mig ,

hoppas du inte saknar att du va brunett/svårthårig ;o

2010-04-12 @ 22:59:48
URL: http://cajsahar.blogg.se/
Postat av: cazandra

hahahahahhah är jag :-o?????????

ja de är jag fan. jag är typ 168 hahahahahahahahahaha

:-ooooooooooooooooooooooooooooooo



nä men saknar längden knasi!

<3

2010-04-12 @ 23:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0