lovet har krossat allt,

kom inte på någon bättre rubrik,men fyfasen vad jag har haft ett härligt lov, helt underbart med en massa olika folk. igår träffades vi folk och grillade på måsängen riktigt härligt faktiskt, eftersom jag är grillarN själv. :-D har tyvärr inga bilder från igår och iförrigår men det får man stå ut med.

på dagen igår träffade jag amanda, och ja som vanligt gjorde vi sjuka saker. vi körde och köpte 6st fiskar :-o så nu har jag dom här bredvid mej.... och jag är inte precis någon som gillar fiskar. BLÄH. men vi får se hur de går med den saken.

idag ska jag plugga och lite sånt, förbereda skolan. ska också fira alle, och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer,men något riktigt skoj iallafall :-D puss på er,hoppas ni har en super dag!


Kommentarer
Postat av: söt

fick tösen mycket kuk i fittan ?

2010-04-10 @ 02:02:56
Postat av: cazandra

så pass personliga saker skrivs inte ut här :-)

btw vårda ditt språk babe!

2010-04-10 @ 11:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0