igår och idag,

dagen med cajjan igår var helt sick, hann med ganska mycket den började med shoppingtur på nova blev lite nytt inhandlat sen hem äta och kolla greys sen vidare till staffanstorp åkte hem vid 11 tiden eller ja till lund fika på 7eleven sjukt men ja. cajjan stack vid halv 2, vid halv 4 somnade jag!

vaknade sent idag stack och jobbade lite, träffa lite sötingar sen vidare och tog nya hål,eller ja tog i dom gamla seen blev det bjärred, har även varit och sett sverige - ungern. mycket trevligt. sen kom louise hit efteråt också trevligt. idag ska jag lägga mig i tid så det blir ett heeeeelt underbart slut på lovet. nu ska jag bara kila till dennis en liten snabbis,sen blir det greys! puss på er, här kommer lite söta bilder förresten





palla roteraaaaaaaaaaaa.


orkar inte lägga in fler bilder nu, och absolut inte rotera, fler bilder kommer nog på www.cajsahar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: cajsa :)

oj vad jag älska alla räliga bilder på mig :D

men ändå fina , jag får nog också börja med brun utan sol ;o

för jävlar va jag är vit :)

2010-04-02 @ 02:30:17
URL: http://cajsahar.blogg.se/
Postat av: cazandra

cajsa :) - hahaha du borde älska dom, de är söta!

hahah brun utan sol is hte shit.. :-D

pussssss på dig

2010-04-02 @ 12:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0