godnatt

har inte bloggat på hela dagen delvis för jag spelade match i sölvesborg men också för att jag umgåts med min pojkvän :-) vinst i sölvesborg vilket var riktigt bra, serien kanske avsltuas med två vinster? vem vet?
sen har jag inte gjort så mycket calle stack vid 10, och känns som vi hunnit med enormt mycket idag, hade jätte mycket jag var tvungen att fixa så han har följt med överallt i princip. imorgon är det back to school vilket faktiskt är ganska positivt,för min klass är väldans bra. nu måste jag nanna. btw, jag har beställt klänningen,väskan och tightsen från nelly.com. JIPPI. de är väl här om ungefär 2-3dagar :-) nu ska det sovas!


bjuder på en bild sen förra helgen med favviscajjan ;*
VIDEOINLÄGGET SEN IGÅR KOMMER HA TÅLAMOD
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0