andre april, pappis födelsedag

blev väckt vid 8,gick in och sa grattis till pappa och lämnade hans presenter, sen in i sängen igen, somnade om till halv 1. så nu sitter jag här ute med maxad musik med min ipodbergsprängare, även min dator & kamera. ska snart fixa min moppe när pappa kmr hem,dags att börja använda den igen tyvärr.. här får ni två gulliga bilder också, eftersom inläggen blir så himla dystra utan bilder.

så detta förblir nog min outfit nu idag. ikväll röjer vi ställllllllllet flickor.


eftersom jag tidigare blivit förfrågad om min ipodbergsprängare, så är det denna lilla hinken, as liten och söt, men grymt ljud!


mitt hår ser rött ut, det är de verkligen inte. men här är väl årets första sommarbild enjoy!

hör av mig senare, puss


Kommentarer
Postat av: lisa

var ska du ikväll? =))

2010-04-02 @ 18:34:55
Postat av: cazandra

hej lisa, vet inte riktigt vad jag gjorde den kvällen faktiskt.. :-)

2010-04-04 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0