idol 09 -

hej bloggen, förlåt att jag inte hann uppdatera innan jag stack igår, och förlåt att jag inte uppdaterat på hela dagen! iallafall det blev inte riktigt som tänkt igår, bellas kompisar kom hit ungefär vid halv 5 och då var de full fart eftersom vi skulle köra vid halv 6. när vi kom in köpte vi godis osv sen hittade vi våra platser helt okej faktiskt. vid den "låånga" pausen fick vi en runda backstage med erik minsaknadebror hade riktigt roligt faktiskt kommer lite bilder också fick tyvärr inte ta några bilder backstage, och när vi ändå snackar om backstage fick jag en autograf av MIN FAVORIT!!!! 
tyvärr slutade inte kvällen lika lyckligt efter idol fick jag åka in direkt till akuten med mamma och pappa. kom hem idag ungefär vid 11, det är därför jag inte hunnit uppdatera mig :(! 
blev ganska långt inlägg nu menmen här kommer lite roliga bilder istället


syskon kärlek


elin & maria


random bild vi satt iaf på andre raden nerifrån :)

nu har jag inte så mycket fler bilder men offfffcourse kommer en bild
på min favorits autograf som även är inramad nu *FNISS* i love her!

Kommentarer
Postat av: cecilia

vem är din favorit? :)

vf fick du åka till akuten? ;o<3

2009-11-28 @ 19:14:33
Postat av: chrille

synd att du fick åka till akuten , va de fett annars då ? :D

2009-11-28 @ 19:39:39
Postat av: cajsa :)

varför fick du åka in till akuten ? ;O

hoppas du hade det kul annars <3

2009-11-29 @ 18:58:45
URL: http://cajsahar.blogg.se/
Postat av: cazandra

cecilia - min favorit är klart erik!!!! :)))

fast alla andra är också riktigt duktiga.

tänk om man kunde sjunga så bra? ojojoj!

/ c

2009-11-30 @ 17:25:43
URL: http://cazandraengdahl.blogg.se/
Postat av: cazandra

chrille - ahdå det var jätte bra!!! /c

2009-11-30 @ 17:26:02
Postat av: ccazandra

cajsa - visste inte riktigt då vad de var, men det visar sig vara inflammation i livmodern tyvärr :|

ahdå de hade jag <3 /c

2009-11-30 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0