hc education,

tjabloggen, är super trött idag alltså helt sjukt ;o. kom till skolan halv 9 hade "uppföljarsamtal" gick ändå helt okej om jag fortsätter blir det bra betyg till jul och de är ju mindre än en månad dit *FNISS*. slutade vid 2, sen hem tilll kb snabbt och träffa lite folk, sen kom mamma och hämtade mig så nu kom jag nyss hem. ska vila i en timme sen fixa inför idol ikväll, känns som om de kommer bli riktigt skoj. jag hör av mig efter jag sovit ;*


hc education är inte bara en skola, utan här kommer bortsprugna hundar och hälsar på också,
och detta var den som kom idag, riktigt jävla söt, missade 2 lektioner för att vi stod där ute med den! *happyface*


känns som om HC är en fotoskola? ;$ nja. lite kanske, inte värst seriös iaf :)

nej nu ska jag vila lite, innan dess be min syster skruva ner musiken, det dunkar 
ända in till mitt rum. och inte speciellt skön sovmusik. hahaha puss på er!


Kommentarer
Postat av: isabelle Rehnström

HC is daa shit ! xP <3

2009-11-27 @ 22:13:06
Postat av: Emelie ;)

vilka tuffingar du hänger med i KÄVLINGE ;) ser ut och känna mktt farligt folk.. farlig hund också gummsen !

2009-11-28 @ 09:08:54
Postat av: cazandra

emelie - ja jo för detta är säkert i kävlinge, det är i skolan! occcccccch jag går inte i skolan i kävlinge precis. butbut roligt att du bryr dig :)

2009-11-28 @ 13:09:35
URL: http://cazandraengdahl.blogg.se/
Postat av: cazandra

isabelle - hahha adå :D<3

2009-11-28 @ 13:10:11
URL: http://cazandraengdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0