Draft: Nov. 26, 2009

ett tråkigt inlägg menmen, äntligen klar med de mesta jag var tvungen att göra hihi. känns jätte skönt även om jag är helt död nu vid 10, nicole ringde mig nyss så jag sitter och snackar med henne, ska ta en fika och en dusch sen är jag klar för idag. känns super att jag hunnit med en del idag, eller vad jag behövde iallafall.
sitter och knarkar KE$HA - TiK ToK och har gjort det hela dagen, detta blir mitt godnatt inlägg för idag, pusspuss!



och nu är ni säkert lite sugna på att veta vad jag ska göra i helgen?

fredag - blir först skolan sen till korsbacka och sedan idol blir ut och äta innan idol med min syster och hennes kompisar ;$ efter idol drar jag mig hemmåt till kristina där jag förmodligen stannar hela natten
lördag - sticker till staffanstorp tidigt och träffa nicole, vi ska kolla sm och sånt tror jag (?) sen ska jag hem vid sex kanske och då blir det nog fest med miller (?) jag måste även hinna med och träffa roosen en stund!
söndag - match mot eslöv, -.- booring. sen lite mys med wille&company
känns som om jag kommer få en helg med fart&glädje, det gillar jag!

vad ska alla andra göra? ;*


Kommentarer
Postat av: chrille

låter som en rolig helg! , e de sm i handboll eller vad ? :)

2009-11-26 @ 22:37:28
Postat av: cazandra

chrille - ah det kommer de bli! ;D

sm i innebandy ;$ hihi

2009-11-26 @ 22:40:06
URL: http://cazandraengdahl.blogg.se/
Postat av: Linnea

See you on sunday baby!

2009-11-27 @ 10:28:15
Postat av: cazandra

linnea - ahdå de gör vi :)<3

2009-11-27 @ 11:01:46
URL: http://cazandraengdahl.blogg.se/
Postat av: cecilia

de kommer säkert bli en rolig helg ((:

jag ska tävla och fest <3

2009-11-27 @ 16:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0