deppig värre

vädret gör mig så sjukt nedstämd, orkar ingenting. skolan idag gick hyffsat bra missade 2 lektioner för jag skulle ta svininfluensa sprutan & den gjorde ont. kom nyss hem har varit med pappa och handlat lite mat osv har också varit hos doktorn, så nu ska jag sätta mig med första världskriget :( känns verkligen uppmuntrande? eller inte! har prov på de on onsdag. har tyvärr inte tagit någon bild på min outfit idag vilket är hemskt synd, hade iaf en vit tröja från gina, tights från bikbok, kort skinnjacka från h&m, vita converse & till slut pricken över i;et smycken från armani & kumkum

nu kilar jag och pluggar ett tag hör av mig mer ikväll, puss på er

Kommentarer
Postat av: chrille

sprutan e bara trams !

2009-11-30 @ 17:34:16
Postat av: cazandra

chrille - känns faktiskt också lite så. har skit ont i min jävla arm :( och imorgon kan jag nog säga att jag är sjuk! har sovit bort hela dagen idag känns de som iaf hela kvällen, vaknade för en stund sen! och har jätte mycket läxa, känns lyckat!!! :(

/c

2009-11-30 @ 21:01:10
Postat av: cazandra

chrille - känns faktiskt också lite så. har skit ont i min jävla arm :( och imorgon kan jag nog säga att jag är sjuk! har sovit bort hela dagen idag känns de som iaf hela kvällen, vaknade för en stund sen! och har jätte mycket läxa, känns lyckat!!! :(

/c

2009-11-30 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0