update för idag & helgen

nu är klockan 00.16 och wille&andy har nyss stuckit. efter träningen kom johan & dennis och underhöll mig en bra stund, efter det kom wille och andy och de hjälpte mig att packa ofc, jag är jätte peppad ;-o? not! vet inte varför? menmen det ska väl bli en bra helg (trorjag?) vi åker imorgon och kommer hem på söndag natt. jag tar med datorn och ser om de finns internet där, isf kommer jag hålla mig uppdaterad hela helgen.. tycker ockå att ni blivit lite slappa med era kommentarer? fast tur att ni fortsätter läsa :-) nu ska jag se så allt är packat och sen gå & sova riktigt djupt och skönt till klockan 9 imorgon. godnatt sunshines.


jag tycker vi är snygga och de är iallafall ett plus i kanten

PUSS & GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du åka?

söta :D thihi

2009-12-12 @ 19:24:03
Postat av: / cecilia

2009-12-12 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0