svar på frågorna

sitter i skolan just nu, och hade inget bättre för mig än att svara på era frågor så här kommer dom :-)

var spelar du handboll ?
Svar: Kävlinge hk

har du pojkvän ?
Svar: Nej inte just nu :-)

är du oskuld?
Svar: haha eftersom min syster läser min blogg blir de inga svar på sådana frågor ;-)

du som är så snygg borde väl ha pojkvän?
Svar: Inte just nu & jag är inte snygg :-)

är du ofta ute?
Svar: Nej inte så ofta om du menar ute & ”Hänger”

vad använder du för smink?
Svar: Nouba puder, mascara, rouge.

vem är din bätsaväänn?
Svar: Louise Lindskog

hur lång e duu ?
Svar: 168cm typ=

vad heter alla i din familj,?
Svar: Suzanna, Izabella, Mikke & tilda.


har du pojkvän<3
Svar: Nej inte just nu

Är du släkt ifrån andra länder än Sverige ?
Svar: ja de har jag , makedonien , australien

Varför färgade du håret ?
Svar: jag vet inte, sugen på förändring

Varför pratar inte vi lika mycket mer :( ?
Svar: jag vet inte riktigt. :/ vi får ändra de!

Hur kan du va så söt :$?
Svar: jag är inte speciellt söt!

Postat av: Ari

Vad tycker du om mig ?:$<3
Svar: ehm. Jag tycker iaf bra om dig :)

Postat av: killen från trelle:) (K)

Varför pratar vi inte mer?
Svar: kitta? Jag vet inte...
hur lång är du?
Svar: 168 cm typ


varför skulle du sluta spela handboll?
Svar: jag hade tröttnat :/


vilka ämnen har du mvg i?
Svar: började ju på en ny skola, så vet inte riktigt....
vad kan du säga på makidoniska?!:D<3
Svar: haha en del

Postat av: lisa

hur mycket får du i månaden? (pengar) :D
Svar: jag får inte direkt en speciell summa, utan jag får när jag behöver

Postat av: shunniz

Hur många string har du?
Svar: tillräckligt många :-)
inte så att jag sitter & räknar dom

hur ofta onnanerar du?
Svar: varje gång jag tänker på Bädges
(skoja)

Postat av: ducci

är du oskuld?
Svar: samma svar som innan

är du rakad?
Svar: ja de är jag :-)

Postat av: hemlig

vad använder du till ditt hår för att de ska växa så snabbt? :)
Svar: använder inget speciellt? Har bara låtit de växa.

 

Postat av: cecilia

tycker du jag är en bra vän? :)
Svar: ja de tycker jag nog

vill du träffa mig ngn dag?<3
Svar: abnsolut

vad brukar du göra på fritiden
Svar: vara med kompisar, träna, plugga osv.

och efter skolan x)
Svar: efter skolan brukar jag sova :/ sen plugga&träna

Postat av: C
hur ont gjorde de att pircera sig i tungan på skala 1-10
tungan:
Svar: 5 kanske
navlen:

Svar: ungefär 4?
hihi (a)

 

Postat av: Alice
hur gör du för att se så horig ut som möjligt?
Svar: jag gör inget speciellt :-) jag bara
är mig själv, sen får du tycka det är horigt
om du vill de för det är inte mitt problem!

Postat av: emelieee anderssson

förlåt men vafan e d här för frågor ? :O
helt störda i huvet ? hahahahahah !
* hur många string har du?
* hur ofta onanerar du?
* är du rakad?
* hur du gör för o se så horig ut ?
-vafan är detta ? haha , tycker verkligen synd om er.

älskardigcazandra! bff
em;ce

Svar: Hahahaha jag vet inte emelie.. patetiska iaf :-)
älskar dig också bff, ce;em <3

Postat av:
vad har hänt med dig? du har blivit en jävla fjortis, förfan skärp dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: jag vet inte? Folk förändras , och jag är inte så fjortis :D?

Postat av: Schtäk

Har du fått en kuk i röven nån gång?
Svar: nej :-)



Postat av: anonym

du har skit fina ögon å din klädstil älskar jag!!
var köper du allt????

Svar: tack, jag följer elinklings blogg och därefter handlar jag vad jag tycker
är bekvämt och vad jag tycker passar mig :-)

Postat av:
vad andvänder du för smink & hur får du dina ögon så blåa? :))
Svar: har svarat de på en fråga lite längre upp. Och jag gör inget speciellt
för att få mina ögon blåa, utan de är liksom naturligt eller vad man ska säga.

 

Postat av: Adlina

vem är din favorit bloggare?
Svar: Elin kling absolut utan tvekan

Postat av: Johanna

Var får du alla pengar från?? Du har evighets mycket kläder. skitt snygga å jag kärlekar din blogg
Svar: vaddå alla pengar från? Nejdå jag har inte så mycket kläder. :-) så kul att du gör de.

Postat av: -

Du har fått väldigt konstiga kommentarer där uppe
men åandrasidan vill jag fråga dig vilken skostorlek du har å vad du väger?
Svar: Jag har storlek 36-37 och min vikt är absolut inget viktigt att veta!

 

Postat av: Ida

Du är skit snygg men du är för smal ät människa!!!!!
Svar: tack, & nej jag äter ganska mycket redan





Postat av: Amanda
Vad tkr du om mej?
Föredrar du smala eller tjocka tjejer?
Svar: vilken amanda är du?

Och jag föredrar ingenting av de, för man kan vara tjock
och sen riktigt charmig , och då tycker jag inte de spelar ngn roll :-)

Postat av: anonym
håller med dom där uppe tycker du får äta mer och sluta strula runder med alla?!!
Svar: Jag äter och jag strular inte runder :)

Postat av: Johan
skulle du kunna ha sex med mig?
vem är din bästa killvänn
Svar: vem johan är du? & nej jag kännre inte dig så de skulle jag inte.
Bädges!

 

Postat av: becci

du är svin bra på handboll
Svar: tack becci

Postat av: ylva

mesiga frågor dom där uppe med sex åsåvidare

du är snygg!! och vad gör du på din fritid?
Svar: tack ganska mycket olika, tränar, pluggar, kompisar osv

Postat av: -
varför bytade du lag ifrån kävlinge till eslöv sen tillbaks igen? eslöv är ju mycket mycket bättre än kävlinge
Svar: jag slutade pga att jag tappat intresset och tröttnat, och eslöv är bättre det är bara så, men jag har hittat tillbaka till mitt lag, och de är här jag hör hemma :-)

Postat av: /
du har en jätte snygg kropp hur gör du för att hålla igång?
Svar: Jag tränar 3 gnr i veckan, plus lite hemma själv..

Postat av: hampus

skit snygg
Svar: tack!

 

Postat av: olle

skulle du kunnat förstora dina börst/rumpa/läppar?
Svar: Hade kunnat förstora brösten, men inte rumpa & läppar!

 

 

 

 

 

 

 

 

Postat av: robin

vilken är din favorit affär?
var är bäst mamma eller pappa?
vad heter din syster?
vem är din bästavän?
Svar: Hmm vet inte riktigt vilken som är min favorit affär
mamma är bäst
izabella
min bästa vän är louise!

 

Postat av: qvist

du har sjukt fina ögon gör du något speciellt med dom? man smälter in i dom!!!!
Svar: Jag gör inget speciellt

Postat av: qvist

du har sjukt fina ögon gör du något speciellt med dom? man smälter in i dom!!!!
Svar: Jag gör inget speciellt

Postat av: calle ekström

vem är din bästa killkompis?:)<3
Svar: Bädges

 

Postat av: karljohan

var köper du alla dina kläder?
och vem är din favorit artist?
Svar: Olika? :-), hmm vet inte riktigt

 

Postat av: thea

vad vill du bli när du blir stor?
vad är din högsta önskan? eller dina
Svar: jag vill bli handbollsproffs ;$ och modell...
min högsta önskan är att min familj håller ihop, och min mamma lever evigt liv, kanske lite konstig önskan, menen det är precis vad jag önskar mig :-) eller min högsta önskan

Postat av: Paradis
vrf har du leopard mönster?

Svar: för det är så jävla sexigt tobiiiias :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg :D:D

2009-12-09 @ 14:22:58
Postat av: antonia

börja nyss läsa din blogg, riktig bra och snygg!

älskar din stil, du är sjukt bra ut åsså :)

2009-12-09 @ 15:17:31
Postat av: erica

haha folk är störda :D

2009-12-09 @ 18:58:05
URL: http://ericafreij.blogg.se/
Postat av: c

erica - afan att dom är hahhahah ehlt sjukt :)<3

/c

2009-12-09 @ 20:55:27
Postat av: ca

antonia - tack, super snällt sagt!!

då ska vi inte snacka om din stil :-)

/ca

2009-12-09 @ 20:55:57
Postat av: c

- : härligt de gillar vi /c!

2009-12-09 @ 20:56:21
Postat av: ericaica

haha leopard är sexiiig,precis som caz ? ^o) <3

2009-12-09 @ 22:24:17
URL: http://ericafreij.blogg.se/
Postat av: frida wahlgren ;)

du har ju en pojkvän... mig ??

2009-12-10 @ 15:10:51
Postat av: Anonym

ericaica - precis som du erre

/c

2009-12-10 @ 17:54:03
Postat av: cazandra

frida - juste :-( fan sorry glömde mig helt... -.-<3

2009-12-10 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0