snabb update like always,

ska hoppa in snabbt i duschen, sen ner med pappa ett lite ärende efter det direkt till stationen och möta upp cajjan, vi ska ha en lite comeback right? hehe. vi ska till centersyd och handla nyårs klänningar/kläder, får väl se om jag hittar något annat gulligt också, ikväll/senare kommer niikki älskling, hon stannar här till ett, och äntligen ska hon få sin söta julklapp, blir även lite foton då förmodligen, like always. nyår imorgon, & jag peppar satan :-D
pussss på er, blir ingen bild nu, utan den kommer senare. & VIDEOINLÄGGET KOMMER, ELLER JA, NÄR JAG & KRISITNA SKOJAR LITE HEH, JAG SKA BARA FÅ IN DE PÅ YOUTUBE OCH ALLT DE DÄRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0