sjuk

vaknade med västa huvudvärken, kunde inte röra armen och min mage krampar sönder så det blev att stanna hemma idag. har inte gjort ett skit jo sovit till 12 och nu är klockan halv 3 och jag har inte förflyttat mig från sängen ens? känns sjukt. jag har ett prov till imorgon som jag kommer faila fett på, har inte frågorna och inte svaren. känns som om mitt liv suger just nu, har inte mycket mer att säga. hör av mig senare när jag kanske är på lite bättre humör. nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka trycka in första världskriget! puss



första världskriget äcklar mig

                                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0