sen update, im sorry

tja gullungar, i princip hela dagen har tillbringats hos doktorn, hate it. butbut, det vart värt de. vid halv4 var vi klara och då följde jag med mamma till IKEA, handlade sjukt mycket nytt till rummet & huset, var skönt och få lite extra tid med mammi, sen stack vi även till h&m och en snabb titt i några andra butiker, handla fösta julklapparna. hade en jätte mysig dag, kändes som jag verkligen behövde detta. efter det fixade jag hemma och så sen var de vidare till något makedonskt grej med min släkt var mysigt att träffa alla ändå.

ni ska få se en del av min outfit idag faktiskt :-)


keps hilfigger, pälshalsduk eldina fixade, väst stadium, jeans topshop,
boots från (?), smycken från armani, glitter och tomas sabo!

nu ska jag hoppa in i duschen, hör av mig sen eller imorgon, puss på er

Kommentarer
Postat av: amin

hot like a shot

2009-12-03 @ 22:41:42
Postat av: anonym

Du är snygg och kung i handboll men var dig själv inte som alla andra!!!

2009-12-03 @ 22:43:41
Postat av: cazandra

amin - tack :) /c

2009-12-03 @ 23:08:21
Postat av: cazandra

anonym - tack. jag är mig själv, och absolut långt ifrån alla andra? but thank you i think?

/ c

2009-12-03 @ 23:08:57
Postat av: Ceejaay

Sv : Okej, tack! =) men duvet..man ser inte sånt själv, men kanske lite slingor hade nog inte skadat! =) Hehe.. haha, tycker du? tack? :P KRAM!

2009-12-03 @ 23:45:03
URL: http://ceejaay.blogg.se/
Postat av: cazandra

Ceejaay - haha nej man gör faktskt inte de :) slingor blir skäkert super fint. ah de tycker jag, lugnt! kram

/c

2009-12-04 @ 09:35:58
Postat av: cecilia

vad handlade du till ditt rum då? :)

hur mycket kostar dina armband?

och var köper du de? <3

2009-12-04 @ 17:23:16
Postat av: cazandra

cecilia - jag handlade lite nytt som man kan ha på väggarna eller vad man ska säga ;-) sen en ny lampa också, hehe :)

armanden kostar runt 300:- bara kedjan, sen kan man köpa till dom hängena finns jätte många olika och fina som kostar från 199:- till ungefär 599:- Tomas Sabo, :-) jätte fina smycken faktiskt!!

Du vet på nova, vid gina, spirit & veromoda, så finns det en butik som ligger i mitten? kommer inte på vad den heter just nu. men den ligger mitt i allting bara :-) där säljer de Tomas Sabo. Gå in där och kika pusspuss :-) /c

2009-12-05 @ 01:45:23
Postat av: cecilia

jo, jag vet var de ligger, den runda ? :)

och armani då? :-)

2009-12-05 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0