sämst dag right?

tja snyggingar, har blivit skit dålig på att uppdatera.... kommer nog vara de veckan ut! ;-( snart bara en chill vecka kvar i skolan och de känns helt fantastiskt. sitter och pluggar nu har ett engelska arbete och hkk till imorgon, ska sticka och träna runt halv 7, sen ikväll kommer tina hit snabbt och berättar ny intressant fakta. vill egentligen kolla på korsbackas lucia imorgon men får se hur de blir med den saken :-) nu ska jag fortsätta plugga och jag ville bara säga att jag saknar min andra halva, och att jag älskar nikki.
hoppas inte att ni avlider av detta grymt tråkiga inlägg hahah :-( ni får en jätte gullig nytagen bild här också, tog den för 2 sek sen, njuuuuuuut det är inte ofta ni får bilder utan smink & oredigerade hehe puss!


ganska gullig? hahahhaha not!


Kommentarer
Postat av: lina

Rysligt söt utan smink

2009-12-10 @ 17:31:15
URL: http://linasvensson.blogg.se/
Postat av: melinaa

du är gullig :)<3(L)

2009-12-10 @ 20:49:12
Postat av: jenny thelin

går du inte på korsbacka längre?

2009-12-11 @ 15:33:30
URL: http://jennythelin.blogg.se/
Postat av: c

melina - tack gumman



jenny thelin - nej jag är som en kameljont, bytar skola hela tiden ;-) hahahah nej men ja..



lina - tack sötnos!!

2009-12-11 @ 16:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0