pluggandet fortsätter

har i princip pluggat sen jag skrev mitt förra inlägg, känns jätte dött med en massa prov, butbut har ju inte varit i skolan idag och ska inte heller ditt på torsdag. louise sitter och trakassserar mig i telefonen just nu medans jag har en paus i mitt pluggande. imorgon blir det skolan, sen till modevisning (min syster ska gå på polhem) och innan modevisningen blir det väl en shopping runda med mamma (?) får hoppas de iaf! torsdag ska jag till doktorn drygt hela dagen från 10.00 - 14.45 tror jag de var, så jag slipper skolan vilket är gnaska skönt. efter doktorn ska jag till ikea med mammi och handla julpynt osv har som sagt inte julpyntat ännu, bad me! men på torsdag blir det ju iallafall. juste jag ska nog träna på torsdag också, för första gången på två veckor och efter träningen är de makedonsk grej hemma hos min mormor. så nu fick ni ett lite längre inlägg butbut, njut. puss på er sweethearts







så här har jag och louisenfisen suttit drygt hela dagen känns som om vi är väldigt mogna!
not.
men nu ska jag plugga vidare och louisenfisen detsamma puss på er ännu en gång!

Kommentarer
Postat av: ccecilia

har heller inte julpyntat än, måste också köpa lite nytt, fint julpynt! =))

kan du hjälpa mig ngn dag att fixa blogg? eller vet du inte hur kan gör än? <3

aja, se ya!

2009-12-01 @ 20:55:34
Postat av: linathelin

åh , då kanske man träffar din syster där imorgon .. ska gå imorgon! :) haa

2009-12-01 @ 20:58:48
Postat av: cazandra

cecilia - hahah eller hur, :) det är roligt med nytt. jo de kan jag nog göra stumpan :)<3

/ c

2009-12-01 @ 21:58:42
Postat av: cazandra

lina - ah de gör ni säkert då. ska du gå för din syster eller för vem? :)

/c

2009-12-01 @ 21:59:49
Postat av: Anåånyymast.se

TWILIGHT ÄR BÄST!! & jag älskar caznadra mest :o<3

2009-12-01 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0