morgon bloggning

godmorgon, idag hände inte så mycket julpyssel och så i skolan, sen hem & träna.. pratade i telefon nsätan hela natten, är sjukt död idag :'| nu ska jag snart iväg till skolan på julavslutning kommer bli skit skönt att ha lov, men betygen kommer nog intre vara så speciellt sköna... hahah, men nu står dom där ute och tutar så nu måste jag springa ut, vi hörs ikväll :-) ska nog leka med emma & sandra? jag tror de iaf

hör av mig mig vid 1, vår slutar 12 sen ska jag till korsbacka och prata med folket sen hem så ska försöka att blogga vid 1. puss


bild från igår,
till vänster: jag
mitten: mogren
höger: sandra

Kommentarer
Postat av: ccecilia

tittar du min blogg ? =)

inte så rolig änu men kommer.

träffas på lovet? <3

2009-12-18 @ 13:33:12
URL: http://ceciliaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0