måste bara påpeka





måste bara säga att jag verkligen hatar ginas sån shop online.. den är så fruktansvärt seg och det är helt omöjligt att sitta och vänta 100år på att den ska ladda, ville bara säga de. & även att hm's är så mycket bättre, det är enkelt snabbt och billigt. även om de är billigt på gina också :-)
men jag är jätte trött på gina tricot ALLA exakt ALLA har kläder därifrån, även från h&m men inte alls lika mycket. :-( nej men nu måste jag seriöst låta Maria färga mitt hår, hör av mig efteråt :-)  /cazandra

Kommentarer
Postat av: julia

jag håller med

2009-12-07 @ 20:25:31
Postat av: julia

jag håller med

2009-12-07 @ 20:25:41
Postat av: din lover!

Håller med! alla har kläderna.. skit hahaha

2009-12-08 @ 08:24:39
URL: http://ericafreij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0