luring

jag bara lurader er igår, ofc jag inte ska vara någon bitchig här på bloggen? jag är inte riktigt som kissie & dom andra bloggarna, även om jag följer kissies blogg ;$

men dagen började med skola och sånt slutade vid 3, och då kom mamma & hämtade så körde vi in till malmö, jag köpte en del olika things. som de kommer bild på här nere, kom hem för 2h sen vädret är kaos! nu har jag nyss planerat min dress till imorgon vi ska vara sexiga tomtar ;$ sexiga! haha, det kommre säkert gå bra. nu ska jag hoppa in i duschen och måste påpeka att jag är rosa överallt just nu :-o har den nya rosa dressen på mig, rosa mobil, rosa naglar, rosa headset ;$ jaaaaaag känner mig så pink. men jag gillar de, vi hörs sen puss!


smink från källaren
röd "sexit nattlinne" new yorker trorjag?
mjukisdress gina tricot
spets trosor H&M
lyle and scott tröja från mq


mitt sminkskåp vart nästan helt slut :( lite påfyllning, även en ring & ett par örhänge
måste bara säga att källaren är så jävla bäst. köper mycket smink där faktiskt!
BILLIGT & BRA, men smink är dock de enda man kan köpa där!
förutom att jag fick 2 par trosor av min mormor därifrån, jätte söta!


Kommentarer
Postat av: linathelin

haha min mascara fan ;) minns du?

2009-12-16 @ 23:06:41
Postat av: cazandra

lina - ja de gör jag :-) har användt den sen jag fick en av dina (a) minns det som igår

/c

2009-12-16 @ 23:22:57
Postat av: ericafreij

källaren är riktigt bra!

2009-12-17 @ 13:18:11
URL: http://ericafreij.blogg.se/
Postat av: lisa

när kommer ett videoinlägg?

bra blogg (y'

puss&kram

2009-12-17 @ 15:27:34
Postat av: cazandra

ericafreij - ja super!! /c

2009-12-17 @ 21:16:49
Postat av: cazandra

lisa - jag vet inte riktigt... ska försöka så fort som möjligt! TACK :-) puss&kram /c

2009-12-17 @ 21:18:09
Postat av: Lina

ahha jag har säkert missat någonting, men vad är källaren =)? hahaha så jag fattar vad folk snackar om..

2009-12-23 @ 18:24:44
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: amanda

men säg en bloggare som inte följer kissies blogg?

hur mycket man än gillar den eller inte, hon är sveriges största bloggare liksom xd haha

2009-12-24 @ 23:20:14
URL: http://korvenamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! jätte bra blogg, vart ligger källaren? :S

2009-12-29 @ 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0