julklappstips?

här är lite julklappstips från en begåvad julklappshandlare? som absolut inte har handlat en ENDA julklapp ännu!
sent ute som vanligt, imorgon blir det gulligt folk och shopping i malmö puss på det :-)


mamma är också ett enkelt julklappsköp. tomas sabo ringen som finns på bilden är ursnygg, mamma har tyvärr redan den men den är riktigt snygg, passar utmärkt som julklapp, även en spa kväll med ansiktsmask uppsakattar mammor till 100%


till pappa köper jag alltid något billigt & bra, så ett par björn borg på mq och en fred perry tröja från mq är inte så mycket tid & pengar man behöver lägga på att fixa julklapp till pappa :-)


färgglada klockor är väldigt inne nu, så in & köp, finns tex på ur&penn 500-600 kr? minns inte exakt
smink på makeup store, bra att ge bort för smink behövs alltid!
jeans är varddags plagg också sånt man behöver hela tidne ungefär, killah, cheap monday & miss 60 rekomenderas!
även tomas sabo smycken rekomenderar jag, enkelt & fint att ge bort fast dock dyrt som attans..

och slutligen present kort till en bror

detta är ungefär vad jag skulle köpt eller ja borde köpa, nu ska jag fortsätta prata i telefonen och sen springa bort till min älsklingskristina :-( som jag har varit utan i 2h nu? eller 1h iallfall. hon ska åka med in till malmö imorgon, fast ja, inte vara med samma som jag, hon ska träffa tove om ni ville veta, och jag ska träffa simon, henrik och dom kingarna. nu säger jag godnatt för mig här, vi hörs imorgon bitti om jag hinner blogga innan jag sticker! puss


Kommentarer
Postat av: jullan

Bra julklapps tips ska lätt följa dem. :) ha en bra kväll

2009-12-22 @ 00:41:22
Postat av: cazandra

jullan - tack så mycket, ja de är bra (y)

desamma, fast morgon ;)

/c

2009-12-22 @ 11:46:49
Postat av: cecilia

var de sakerna inte ganska dyra? ;d

haha, men de uppskattar nog de !

jag är också sent ute med julklappar ska handla de imorgon (y'

2009-12-22 @ 15:40:08
Postat av: Anonym

Vad ska du göra på nyår ? =)

2009-12-22 @ 23:05:39
Postat av: Anonym

http://morgansstil.blogg.se/

2009-12-23 @ 23:20:16
Postat av: :)

dock en lyle & scott tröja :p

2010-01-27 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0