hatar vädret

först ska jag börja med att säga att jag vekrligen hatar detta äckliga väder och jag vet att typ alla håller med mig, sen ska jag berätta att jag är sjukt skoltrött..... och sen nu ska jag äntligen komma till hur min dag har/kommer se ut :-)

har nyss kommit hem från skolan & bädges, har sjukt ont i mina fötter :-( ska aldrig använda dom skorna igen. hehe. ska plugga engelska hela kvällen ska göra ett arbete och en bok på engelska ska vara utläst (?) wish me luck! och om jag hinner ska jag beställa kläderna eller så får jag väl skjuta upp de (n) nej nu kommer maria hon ska färga mitt hår innan pluggningen :-( puss i love niccccccckkki


min älsklingsbebis på bild

Kommentarer
Postat av: juhanna

håller med om vädret faktiskt :(

och ni är jätte sweeeeeeta

2009-12-07 @ 16:52:34
Postat av: juhanna

håller med om vädret faktiskt :(

och ni är jätte sweeeeeeta

2009-12-07 @ 16:52:44
Postat av: juhanna

håller med om vädret faktiskt :(

och ni är jätte sweeeeeeta

2009-12-07 @ 16:52:45
Postat av: jenny thelin

sviiiiinsnygg är du!

2009-12-08 @ 19:00:43
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0