godkväll? :-o

nu är det såhär att jag varit uppe sen klockan 10, städat hela huset och jag känner mig över duktig!! om en stund kommer Kristina förbi så ska vi snacka lite ochsånt. Ska sticka ut och putsa fönsterna nu snabbt innan också, annars får Tina hjälpa mig när hon kommer. Ikväll blir det Nicole hon ska förmodligen sova här. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men förhoppningsvis något riktigt roligt med Rebecca. :-) Nu ska jag kila ut snabbt och fixa allting.

Juste höll på att glömma om jag hinner ska jag ner och ta en 20 minutare också, ;-) är vitare än ett papper!
HAHA, puss på er

här kommer en bild på en del av vårt uterum, vet inte varför men jag vet bara att ni ville se hur duktig jag har varit, och jag förstår att ni gillar den :-) pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0