godjul x2

jag hoppas alla har haft en lika underbar jul som jag :-) än så länge iallfall, jag vaknade vid halv 11, massa sms med godjul, och vi hade riktig julmys där hemma, vid 11 kanske öppnade vi alla presenter (vi i familjen) fick jätte mycket fint, & favoriten en älskaaaaad systemkamera, kan faktiskt inte sluta le fort jag kollar på den ;$ hehe. vid 3 kom släkten, så vi firade väl julen på ganska vanligt sätt antar jag, delade ut presenter & sånt, nu har dom precis gått hem & jag höll på att somna mot slutet :-( inte bra inte bra, sitter med min älsklingsnikki nu, llr ja och pratar med hene, hon ska få sin present den 26;e ville bara säga det till er. nu blir det ett skit långt inlägg, men det kommer bilder senare på vad jag fick om jag orkar (a)

här är en bild på lite av mina kusiner,


vet att jag är sjukt smexig, puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0