ganska kass uppdatering

har inte uppdaterat idag alls, menmen. vaknade med nikknikk gjorde inte så mycket fixade oss, åt, rakade benen osv, vid 2 körde pappa ner oss för att äta innan matchen, sen vid halv 3 hade jag samling. förlorade dock matchen med en j*vla boll. menmen var ändå en hyffsad match :-) efter de har jag bara chillat och sovit lite, träffade wille & kev en snabbis också. jag är jätte trött och orkar verkligen inte skolan imorgon :-(
jag har också gått igenom mina "frågor" där nere på frågestunden och ojj vad människor frågar märkliga saker haha menmen ska svara så gott jag kan på vissa andra inget svar alls HAHA. nej gud vilket tråkigt inlägg ni ska få se hur min vecka ser ut lite också såklart.



vet att jag är duktig på paint & så, :-) och jag vet att ni älskar min blogg :-) oftast iaf(?)
nu ska jag sova och smsa med lite folk, puss på gumpen


Kommentarer
Postat av: tinis

HAHAHHAAH

endast, du missA till max mig på måndagen ;O

annars tyckte jag veckan såg brao ut ;D

plus!! jag kan nog svara på dom frågor du inte vill säga något på ;-)

ha ha ha,

okej nej nu har jag inget liv,

men oj vad bra för då är allt som vanligt,

men jag älskar dig pajjeman.

sov gott.

plus du glömde ringa cp.

plus hör av dig när du är hemma imr ( idag ).

2009-12-06 @ 23:51:27
Postat av: cazandra

du är bajs dålig :-) sov med dig din råtta.......



hahahah jag älskar dig pajjekorv

pratar med dig nuuuuuuuuuuuuuuu :-)

pussssssssssssssssssss



/c

2009-12-07 @ 16:44:58
Postat av: calle ekström

du smsar aldrig mig, ska jag komma ihåg!

2009-12-07 @ 16:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0