;*

kom hem för någon timme sen, satt mig dirket här och har typ blivit sittandes här hela tiden, har vatt en stund på centersyd också med mutti. åt nyss och ska snart träna, jag är skit trött vill egentligen bara sova, har inte någon bild på min outfit idag tyvärr, men jeans från topshop tror jag? skor dinsko, paljettkavaj från göteborg, svart tröja från marty.

måste bara säga att mina saker från chicy kommer snart :D längtar!
snart jul också? vet inte riktigt vad jag önskar mig mer än:
systemkamera
massvis av kläder
hundvalp
hårförlängning
blont hår igen!
ny mobil
smycken
det är en del av min önskelista, och snart ska jag köpa min nya jacka :D:D känner mig skit sen? men who cares? haha inte jag iallafall, ni kommer få bild på den senare men inte förräns jag köpt den :-) pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandy

har du varit snäll då så jultomten kmr? :)<3

2009-12-15 @ 18:40:44
Postat av: erika

ditt e sjukt fin som de e! ;oo<3

2009-12-16 @ 22:41:26
URL: http://erika.thuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0