dålig uppdatering som vanligt

hej, seg natt igår, kom hem vid 4. hade riktigt roligt måste jag säga, haha! nej vi ska inte gå in på detaljer, men idag har jag inte gjort något speciellt, vaknade hyfsat sent, städade lite & så, sen träffa jag dennis & teo en snabbis, sen kom kristina. vi tog bara det lugnt till typ 5 eller lugnt och lugnt, men jaa.. i princip, sen åkte vi till lödde, och har nyss lagt mig i sängen. är helt sjukt slut!! ska upp i bra tid imorgon, sen iväg till lundaspelen, vi får se hur det går. jag & kristina har spelat in ett videoinlägg... hahahahhahah ni ska få se det jag lovar er :-)
pusss & godnatt,

blir ingen bild för min dator segar sönder..

Kommentarer
Postat av: jenny thelin

Oj, redigerat headern ;)? galet vita tänder.

2009-12-27 @ 13:55:57
URL: http://jennythelin.blogg.se/
Postat av: u know who .................

INTE EN CHANS ATT DU LÄGGER IN DETTTTTTTTTTTTTT.



2009-12-27 @ 17:42:04
Postat av: cazandra

jenny - hehe det var en tjej som gjorde headern till mig efetyrsom jag kan noll sånt, :-) men jaaaaaa den är lite lite lite lite mycket överredigerad, hehe :-) /c

2009-12-29 @ 11:30:26
Postat av: cazandra

kristina (u know who) - hehe nej det var inte en chans att jag skulle hinna med de... så busy ;-( hahaa du vet själv skoja? men nej, vi hörs sen gumman. <3 / c

2009-12-29 @ 11:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0