dålig update som vanligt

förlåt att jag är så seg på att uppdatera mig, kommer inte vara de så länge till tror jag. idag somnade världens bästa elin in :-( halv tolv inatt. vi alla älskar och saknar dig. är hyffsat tom på ord så detta blir ännu ett tråkigt inlägg. emma kommer snart och då ska vi ut & gå en runda, sen ska jag fortsätta ligga i soffan precis som jag gjort hela dagen. vad som händer i veckna kommer nog imorgon för hinner inte skriva de nu, jag vill att alla skänker en tanken till hanna, jocke, hugo & emma även till Elin som är påväg upp till himmlen nu, vila i frid vår ängel v


:'( jag fäller tår efter tår för er, ni är så jävla starka!

Kommentarer
Postat av: hedren

vila i frid <3

2009-12-14 @ 20:44:05
Postat av: Anonym

Rest in peace <333

2009-12-14 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0